Monday 27 October 2014

Rindu Mereka :(

jam menunjukkan jam 1.15 am ...
and mata masi segar seperti jam 6 pagi smlm :(
susah mau tdur ... sdalah susa, then aku pny bangang buat nescafe latte
lgi la mata sepeti sdang berzumba.. sgt active ok :)
buat blog sambil main tweet... mcmna nak habis??? hahaha
ok bt the way reader, sya skrang berada di hatimu! eseeehhh xlah .. saya kat sabahhh nowwwwww
selepasss bersusah payah berperang dgn paper yg killer2 .. akhirnya  tbalik jga p sabah kann ..
dpt jumpa familyyy .....cuti pun 2 mggu ja pun x lma :) dpt jalan2, mkan2, shopping2 n paling pnting,
spending ur time with family :)
namun ada rasa pelik sikit .. klu dlu .. asal klu mau balik ... 
hati ni mcm xnak tdur ja sbab nak tggu esok kann ... bila skg ni
msa mau blik sabah hri tu, rsa mcm sumting yg hilang ...mcm xmau blik pun ada :(
ntah la knpa ... mungkin sbab ada family d tanjung malim kot :( ..
seriouslyyyyyyy .. aku rindu doranggg :( aku rindu the JAU family , dicky n smua la
setiap mlm x dpt tdo ... slalu fikir psal drg .... mcm mo balik sna sja cepat2.. tpi bila di sna , terpaksa la menghadap kelas berpanjangan ... arrghhh ... aku rindu main badminton ngan dorang, mamak dgn drg, ketawa,bgaduh,tdur sma2, buat lawak, arrghhhhhh .. smualah aku rindu bahhh :(
balik2 tgk gbr dorang ... hati makin rinduuu .... slalu bwatsapp tpi mcm xda kesan sja tu application :(
tetap jga rindu ... argghh help me ... dah lah klu kat sabah ni ... mcm burung hantu .. pagi tdr mlm kerja smpai ke pagi.. kerja apa?? aku ja yg tau haha ... bgtu la sja rutin harian ..mcm xder life!
nsib la hri ni ada free sikittt,, cuti sehari ... argghhh .... mau kerja pun mcm xda concentration :(
ntah la knpa feeling rindu ni kuat sgt :( arggghhh .. please la .. ni bru cuti 2 mggu ... klu dah habis study??? arrrgghhh .. klu drg kat sabah xpa la .. ni sarawak .. jauhh tu ginggg :( ... ntah la klu drg ada ingat2 aku d sni .... aku sni mcm baldi yg penuh dgn air melimpah2 rindu drg .. argghhh :( ...  rindu dgn kenalan mereka yg slalu buat sya ketawa :) .. asal bgun pagi, mesti akan bersarapan dgn lawak2 dorang .. nmun skg ni ... asal bgun msti ingat nk pergi kerja ja ... xpalaaa .. mau dekat sda balikk .. x sbar jmpa family member niii :) 


No comments:

Post a Comment